Şirketten yapılan açıklamaya göre 450 binden fazla içerik üreticisine ev sahipliği yapan Teamfluencer, yüzlerce marka tarafından aktif olarak kullanılıyor ve platform üzerinden yaratılan içerikler aylık 50 milyondan fazla kişiye ulaşıyor. Bu yatırımın ardından şirketin, platforma yeni özellikler eklemek ve pazarını genişletmek için stratejik bir plan izleyeceğini açıklayan Teamfluencer Kurucu Ortağı ve CEO’su Dilara Bostancıoğlu, sahip oldukları geniş know-how’ı daha fazla markaya ulaştırmayı, markaların pazarlama stratejilerindeki influencer etkisini artırmayı hedeflediklerini söyledi. – EKONOMİ SERVİSİ
Related Posts
Abdülkadir Selvi’nin ‘terörist’ sözleri sonrası CNN Türk stüdyosu karıştı
- Hayati Karagöz
- 27 Kasım 2024
- 2 min
- 0
TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu’nda kayyım uygulamasını protesto etmek isteyen CHP’li milletvekilleri ile AK Partili…
Borsa günün ilk yarısında geriledi (20 Kasım 2024)
- Hayati Karagöz
- 25 Kasım 2024
- 1 min
- 0
Cuma günü 9.389,62 puandan kapanan BIST 100 endeksi, güne 29,79 puan ve yüzde 0,32 artışla…
Ekmeğe Yılbaşı Zamı: 13,5 Lira Olması Bekleniyor
- Hayati Karagöz
- 25 Kasım 2024
- 2 min
- 0
Ankara'da ekmek fiyatı 1 Ocak 2025'te 10 liradan 13,5 liraya çıkarılacak, vatandaş tepki gösterdi.